FORGOT YOUR DETAILS?

ثبت نام

نرم افزار انبار محصول مبتنی بر بارکد

در دنياي امروز كه هر روز شكل تازه اي از ارتباطات اقتصادي به وجود مي‌آيد و افراد و شركتها و مؤسسات با يكديگر در ارتباط مي‌باشند و تغييرات مالي آنها بر يكديگر تأثير دارد و روز به روز اين فعاليت‌ها پيچيده‌تر مي‌شود اين عوامل باعث مي شود كه نقش حسابداري به عنوان فراهم كنندگان اطلاعات مالي با استفاده از استانداردهاي حسابداري براي استفاده كنندگان بيشتر مشخص گردد. نياز روز افزون موسسات و سازمانها به اطلاعات صحيح و بهنگام جهت بكارگيري در فرآيند تصميم گيري مديران، مقوله‌اي اجتناب ناپذير است. در اين راستا شرکت نگین پرداز اسپادانا با بیش از یک دهه تخصص در برنامه نویسی، با همکاری مشاوران و متخصصان حسابداری اقدام به طراحی و برنامه نویسی نرم افزار تخصصی حسابداری نموده است.

کلیات نرم افزار

با پیشرفت تکنولوژی و رقابت شرکتهای بزرگ در بازار آزاد، باعث شده است تا با بسته بندی متنوع کالاهای خود، اطلاعات مناسبی را به مشتریان خود منتقل نمایند. برای این منظور گروه نرم افزاری نگین سافت افتخار دارد با نرم افزارهای مناسب شرکتها و کارخانجات صنعتی از جمله نرم افزار بسته بندی ، نرم افزار کنترل و ردیابی خط تولید، نرم افزار انبار محصول مبنی بر بارکد ، توانسته کمک شایانی به این واحدهای صنعتی در این زمینه بنماید.

نرم افزار با دوقابلیت چاپ بارکد و همچنین توزیع اتوماتیک می باشد. این نرم افزار بصورت مجزا و یا با دیگر نرم افزارهای شرکت ، با گرفتن اطلاعات مناسب از کاربر، بطور خودکار وزن محصول را از ترازوی دیجیتالی می خواند و به سیستم ارسال می نماید. سیستم نرم افزاری قیمت، وزن متفرقه و نوع جنس، نام کالا و نام مشتری و یا پارامترهای دیگر را در بانک اطلاعات خود ثبت نموده و لیبل مناسب همراه با مشخصات شرکت و آرم و موارد مورد نظر کاربر را چاپ می نماید.

مزیت های نرم افزار

طراحی

متناسب با نیازهای مشتری طراحی می گردد.

توزین

توزین اتوماتیک با قابلیت تنظیم پارامترهای توزین از جمله زمان و وقت توزین

ثبت اطلاعات

ثبت اطلاعات مهم در هنگام بسته بندی

اطلاعات

داشتن اطلاعات On Line از اطلاعات بسته بندی

چاپ اتوماتیک

چاپ اتوماتیک لیبل همراه با بارکد برای هر بسته

گزارشات

قابلیت گزارش گیری از بسته بندی های انجام شده براساس محصول و تاریخ و...

اتصال

قابلیت اتصال به دیگر نرم افزارهای این شرکت از جلمه انبار و کنترل و ردیابی خط تولید

لیبل

طراحی لیبل توسط کاربر

تصاویر نرم افزار

بالا